.

SÅ nu är jag äntligen klar med partierna!

Jag tyckte det gick rätt bra! Lite segt då och då men det kan inte jämnt vara kul. Om jag nu skulle få rösta så skulle jag nog rösta på antingen miljöpartiet eller vänsterpartiet. Efter allt bra jag läst om dom. Miljöpartiet tänker smart, det är allt för många ungdomar som börjar dricka i förtidig ålder, så vill dom höja priset. Vänsterpartiet tänker på ensamstående föräldrar och vill höja barnbidraget och underhållsstödet, vilket jag skulle tycka var skit bra! Jag skulle nog aldrig rösta på folkpartiet, för dom vill att vi ska börja med euron vilket inte jag tycker. Tycker våra pengar som vi har nu duger gott och:)

informationen har jag fått ifrån:

aftonbladet.se

riksdagen.se

wikipedia.se

google.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra jobbat Emilia !! fortsätt jobba påååå :)

2010-09-14 @ 11:34:43
Postat av: Pelle

Bra jobbat!

2010-09-14 @ 21:16:20
Postat av: Oscar

Mycket intressant blogg!

2010-09-15 @ 10:13:09
Postat av: Marie

Jag tycker det skulle vara intressant om du skrev lite mer om varför du skulle rösta just på V eller MP. Vad är det som är så bra med just de partierna?

2010-09-15 @ 10:49:31
URL: http://nineinc.blogg.se/
Postat av: Kim Hedqvist

Skulle det inte vara bra om hela Europa använde sig av samma valuta, euron alltså, man skulle inte behöva bry sig om att växla pengar innan man åkte till utlandet! (Så länge man håller sig inom Europa)



Men att ge stöd till Miljöpartiet är en god idé. Mer förnybar energi!

Postat av: kim hedkvist

jo det skulle det säkert. men tycker det inte är så jobbigt och bara gå växla på forex när man ska åka utomlands. man åker ju inte precis utomlands varje vecka:).

2010-09-16 @ 10:43:31
Postat av: oj, haha. från emilia. men till KIM!

2010-09-16 @ 10:44:04
Postat av: Anonym

okej, det kan jag göra:)

2010-09-16 @ 10:45:04
Postat av: Anonym

MYCKET bra jobbat emilia mycket intressant att läsa och bra jobbat !!

2010-09-17 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0